Zwroty

Gwarancja zwrotu pieniędzy

Uwaga: Gwarancja zwrotu pieniędzy w ciągu 30 dni dotyczy jednie zamówień złożonych przez Internet i stronę internetową Nude by Nature. Jeśli zakup został dokonany u innego internetowego sprzedawcy lub fizycznie w sklepie, zwroty/wymiany muszą być przetwarzane bezpośrednio z tymi podmiotami i w oparciu o ich regulaminy.

1. Gwarancja zwrotu pieniędzy w ciągu 30 dni zaczyna obowiązywać od dnia dostarczenia produktów do wskazanego przez Ciebie miejsca lub w dniu podpisania odbioru przesyłki w punkcie pocztowym. Jeśli chcesz otrzymać numer do śledzenia przesyłki, skontaktuj się z działem obsługi klienta.

2. Jeśli chcesz zwrócić produkt w ramach gwarancji zwrotu pieniędzy w ciągu 30 dni, skontaktuj się z działem obsługi klienta przed upływem 30-dniowego okresu przewidzianego na zwrot, by powiadomić nas o chęci dokonania zwrotu. Uwaga: zwrot zostanie przez nas zaakceptowany, jeśli zostaną spełnione poniższe wymogi. Wyrażenie zgody na zwrot leży w gestii Nude by Nature:

  • Produkt został zakupiony wyłącznie przez Internet, na stronie internetowej Nude by Nature
  • Produkt zostaje zwrócony wraz z opakowaniem oraz wszystkimi instrukcjami i akcesoriami
  • Zwracany przedmiot (lub przedmioty)  nie jest zużyty w znacznym stopniu.
  • Zwracany przedmiot (lub przedmioty) jest we względnie dobrym stanie.
  • Prosimy starannie spakować przedmioty przeznaczone do zwrotu. Prosimy zapakować przedmioty w karton lub w usztywnione opakowanie – nigdy w kopertę.
  • Prosimy wysłać  potwierdzenie wysyłki produktu na adres customercare@nudebynature.com.au Można je uzyskać w momencie dokonywania zwrotu.

3. Dział obsługi klienta przekaże Ci adres do zwrotu oraz numer identyfikacyjny. Prosimy o umieszczenie numeru identyfikacyjnego na przesyłce, abyśmy mogli zidentyfikować klienta i odpowiednio zadysponować przesyłką.

4. Po otrzymaniu numeru identyfikacyjnego masz 10 dni na zwrot – po upłynięciu tego terminu kod straci ważność.

5. Po otrzymaniu Twojej przesyłki przetworzenie zwrotu może zająć 5-7 dni roboczych. W zależności od Twojego banku przelew środków może zająć dodatkowe 3-5 dni.

6. W ramach zwrotu musimy otrzymać wszystkie elementy produktu, w tym oryginalne opakowanie. W przypadku braku niektórych produktów możemy zmniejszyć wysokość zwrotu o wymaganą kwotę.

7. Klient ponosi koszty przesyłki w ramach zwrotu produktu. Zalecamy, aby odsyłać przedmioty do zwrotu z wykorzystaniem usług pocztowych/kurierskich umożliwiających śledzenie przesyłki, by posiadać dowód nadania na wypadek jej zagubienia. Nie ponosimy odpowiedzialności za przedmioty zagubione w przypadku braku opcji śledzenia przesyłki.

Zmiana zdania

Wymiana produktów lub zwrot pieniędzy nie jest możliwy w przypadku:

  • Kart podarunkowych i kuponów
  • Innych produktów, które oferowane są z informacją o braku możliwości zwrotu w przypadku zmiany zdania
  • Produktów zakupionych w sklepach naszych autoryzowanych sprzedawców

Jeśli produkt został zakupiony u jednego z naszych autoryzowanych sprzedawców, prosimy zwrócić go do tego samego miejsca, w którym dokonany został zakup. Z przykrością informujemy, że nie możemy przyjmować zwrotów produktów zakupionych poza stroną internetową Nude by Nature.

Polityka anulowania

Nasz proces realizacji zamówień jest zautomatyzowany, co umożliwia przeprowadzanie wysyłki produktów w sposób dokładny i bezzwłoczny. Ma to wpływ na możliwość anulowania lub edycji zamówienia przed wysłaniem produktu.

Uwaga: regulacje te dotyczą tylko zamówień w trybie online za pośrednictwem naszej strony internetowej. Jeśli dokonano zakupu produktów Nude by Nature u innego sprzedawcy, prosimy kontaktować się bezpośrednio z nim w sprawie zwrotów.